El passat dimarts vam celebrar una gran festa de fi de curs. Ens van visitar el grup de percussió Salou Destroy Silence i vam ballar al ritme dels timbals.

Els més grans de l´escola  marxen al cole dels grans.Sembla  que va se ahir quan van arribar.Han de saber que ens deixen  el cor ple de records maravellosos, somriures i jocs compartits.

Els  desitgem molta sort en aquesta nova  etapa que comença.

Aqui us deixem imatges de la festa .

L´equip de l´Escola  Bressol Esplai us desitja mot bon estiu.

 

Deixa un comentari