El passat dimarts vam celebrar una gran festa de fi de curs. Ens van visitar el grup de percussió Salou Destroy Silence i vam ballar al ritme dels timbals.
Els més grans de l´escola marxen al cole dels grans.Sembla que va se ahir quan van arribar.Han de saber que ens deixen el cor ple de records maravellosos, somriures i jocs compartits.
Els desitgem molta sort en aquesta nova etapa que comença.
Aqui us deixem imatges de la festa .
L´equip de l´Escola Bressol Esplai us desitja mot bon estiu.













